poniedziałek, 19 sierpnia 2013

5.

Dla najwierniejszej fanki. Nic dodać, nic ująć. :)
http://www.youtube.com/watch?v=mFYdRgf2ans

Znów to we mnie odżyło i namalowało mi na twarzy uśmiech od ucha do ucha. Zburzyło mój cały dotychczasowy światopogląd. Gdy już nawet ja, jako nastolatka z przerażeniem patrzyłam na otaczający mnie świat, pozbawiony wszelkiego wstydu i skrupułów zaczęłam pisać. I pomogło, odżyło. Zaczęłam widzieć inne rzeczy, te które nikły we wszechobecnej nienawiści i, bądźmy szczerzy, głupocie ludzkiej. Dostrzegłam, że nie jestem jedyną osobą, którą to przeraża, że nie tylko ja tak bardzo chcę wyłamać się od wszelkich schematów. Nie tylko ja uciekam od ścieżek, które na siłe chcą wyznaczyć mi inni. Czy to złe, że chcę po sobie zostawić ten świat troche inny, troche lepszy?

3 komentarze:

  1. Na razie napiszę krótko, później będę się rozpisywać. Później, bo mam zamiar czytać twojego bloga dalej. Piszesz ciekawie i zrozumiale. Mogłabyś jednak spróbować pisać dłuższe posty.
    Pattie

    OdpowiedzUsuń
  2. koleżanka ma rację,posty mogłyby być dłuższe bo świetnie piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Posty są krótkie bo jestem przciwna pisaniu na siłę. Piszę do tąd, do kąd mam wenę. Mimo to postaram się wydłużyć je następnym razem. Dzięki za opinie no i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń